الگوی کنج بالا رونده


اگر بخواهی کاری را انجام بدهی راه آن را هم پیدا می‌کنی. من سعی می‌کنم از تمام لحظاتم بیشترین استفاده را بکنم

The Met. Retrieved 12 February 2022

برای جکهای U شکل عراقی و صلیب دار جکهایی که قسمت پایین آن از جنس لوله است که ضخامت این لولهها تقریبا دو میلیمتر میباشد و قطر آن تقریبا قالب مدولار شش سانتیمتر است. از آنجایی که برای هر متر از سقف تیرچه بلوک به یک عدد جک نیاز است، لذا برای سقف ساختمان 100 متری، تعداد جک ساختمانی مورد نیاز تقریبا به 100 عدد می رسد. اگر ارتفاع از 2 متر بالاتر باشد باید از سولجر جهت پشت بندهای عمودی استفاده کرد.

تولید قالب بتن

همانطور که از قالب های بتن فلزی مشخص است یکی از معیار های قیمت گذاری این قالب ها متریال به کار رفته در آنها است که در اینباره می توان به جنس قالب که از آهن یا فولاد های نشکن با قابلیت تحمل بالا که فقط با دستگاه های مخصوص میتوان به آنها فرم داد ولبه آنها را خم کرد و یا شکل دلخواه در آنها ایجاد کرد،اشاره داشت که جنس فولادی این قالب ها از کارخانه جات مختلفی تهیه می گردد.بهترین ورق فولادی سرد را کارخانه تولید میکند که در ایران بهترین استاندارد های داخلی و خارجی را دارا می باشند. ستون گذاری باید به گونهای باشد که عرض ستون، درون صفحه اصلی خمش تیر یا عمود بر محور اصلی خمش تیر باشد.

خرید قالب مدولار

بتن در نهایت شکل قالب را به الگوی کنج بالا رونده خود میگیرد، بنابراین اگر قالب چوبی خم شود یا تاب خورده باشد، بتن ممکن است به صورت صاف در نیاید که میتواند مشکلات مهمی برای برخی از انواع فرآیندهای ساخت و ساز ایجاد کند. این رویکرد، علاوه بر سادهتر کردن کنترل محاسبات و عملیات اجرایی، مقاومت و یکپارچگی سازه را در پی خواهد داشت. ستونهای انتخابی بر روی پلان معماری باید تا حد ممکن بر روی محورهای افقی و عمودی مشترک قرار داشته باشند. همان طور که مشاهده میکنید، مهندس معمار سعی کرده است تا حد امکان، بیرون زدگی ستونها را درون دیوارها مخفی کند.

از دیدگاه معماری، جهتگیری ستونها باید به گونهای باشد که تا حد امکان، ستون از معرض دید پنهان شود تا زیبایی و بهرهگیری از فضای داخلی به حداکثر برسد. در این مقاله، ضمن معرفی اصول اولیه ستون گذاری پلان معماری، روند کلی ترسیم پلان آکس بندی و پلان ستون گذاری در نرم افزار اتوکد را نیز آموزش میدهیم. جهت قالب بندی و اجرای گوشه و کنج های یک سازه یا بنای بتنی الگوی کنج بالا رونده از کنج های مدولار استفاده می شود. روش پیشرانی یا به اختصار ILM، معمولا برای ساخت پلهای بتنی پیوسته یا پلهایی با شاهتیر فولادی مورد استفاده قرار میگیرد. آشنایی دارید. میلگرد و دستگاه خم کن میلگرد، قالب بتن و لوله داربست از جمله ابزار آلات مورد نیاز برای ساخت سازه های بتنی می باشند.

همچنین لازم به ذکر است که قالب های خاص، قالب هایی هستند که به صورت سفارشی و طبق طرح مشتری طراحی و ساخته می شوند تا در ساخت سازه به طور تخصصی و دقیق مورداستفاده قرار گیرند. آنچه که امروزه بیشتر به عنوان قالب بتن مورداستفاده قرار می گیرد نوع فلزی آن می باشد. فهرستبها برای کار در ارتفاعات بیشتر از 3.5 متر ضریبی تحت عنوان ضریب ارتفاع در نظر گرفته است. روش طره متعادل برای ساخت پلهایی با طول دهانه 50 تا 250 متر مورد استفاده قرار میگیرد.

انواع قالب بتن ستون

«روش ساخت دهانه به دهانه» (Span by Span Casting Method)، یکی از روشهای پیشرفته مشابه روش طره متعادل است. بتن از آهک، سیمان و دیگر مواد و همچنین سیمان مایع تشکیل شده که همین ترکیبات استحکام بتن را چند برابر کرده است. ابعاد برج، مواد مورد استفاده و نصب خرپای عرشه (در زیر عرشه) نیز هزینههای بیشتری را به ساخت این نوع پل اضافه میکنند. به عنوان مثال، تصویر زیر نمونهای ستون گذاری پلان معماری را نمایش میدهد. توجه به این پارامترها، احتمال نیاز به اصلاحات مورد نیاز پلان در مراحل بعدی نقشه کشی را کاهش میدهد. رعایت تقارن در ستون گذاری پلان معماری باعث سهولت اجرا و کاهش اشتباهات انسانی میشود.

به منظور گریدبندی و ستون گذاری این نوع پلانها، ابتدا یک دایره بر روی محیط ساختمان رسم میکنیم. به باور عموم، در این پلها کولهها وظیفه نگه داشتن قوس و کل سازه را در کنار یکدیگر بر عهده دارند. زه با جذب فشار، دو طرف کمان را در کنار یکدیگر نگه میدارد و صاف باقی میماند. در این بخش، برخی از مهمترین پارامترهای موثر بر ستون گذاری پلان معماری را مورد بررسی قرار میدهیم. یکی از پارامترهای موثر در ستون گذاری پلان معماری، ابعاد ستونها است. مهندسان معماری، رویکردهای متفاوتی را برای ستون گذاری پلان در پیش میگیرند. به منظور نمایش محل قرارگیری، امتداد و فاصله ستونها در نقشههای معماری، مجموعهای از خطوط محوری یا اصطلاحا «آکس» (Axe) بر روی پلان معماری رسم میشوند.

قالب پلیمری ستون یا پلاستیکی از جنس مواد پلیمری مقاوم در برابر ضربه و سایش ساخته شده است. معمارانی مانند میس فن در روهه، فیلیپ جانسون و مارسل برور تلاش میکردند تا زیبایی را بر اساس ویژگیهای ذاتی مواد ساختمانی و روشهای مدرن ساخت خلق کنند و از اشکال هندسی ساده و سنتی، و روشهای جدیدی که انقلاب صنعتی فراهم کرده بود استفاده میکردند، از جمله سازههای فولادی، که باعث شکلگیری برجهای بلندمرتبه شد. طبق آییننامههای ساختمانی، تمام دیوارهای خارجی در سازههایی با اسکلت چوبی و فولادی، باید مهاربندی شوند. ۱:شکست ناشی از شکست خود دیوارهای برشی در تخریبهای انجام شده در دیوارهای برشی طی زمین لرزههای گذشته مشخص شده که غالبأ چهار نوع ضعف موجب چنین تخریبهایی میشوند. به همین دلیل، پلهای تیری به عنوان رایجترین نوع پل نیز شناخته میشوند.

به طور کلی قالب تونل فرم ، قالب تونل به عنوان سیستم کارامد در ساخت وساز پروژه های بتنی مطرح است قالب تونل فرم در لاین سیستم دیوار ها وسقف ها در یک مرحله اجرا می شود ودر نتیجه سازه ای یکپارچه و منظم از نظر ساختار ایجاد می شود. ناگفته نماند که در صورت استفاده از این جک ها به مدت کوتاه، می توان آن را به صورت اجاره ای تهیه نمایید. در بخشهای قبلی، تاریخچه ساخت پل توسط انسان را مورد بررسی قرار دادیم. این کار توسط تیم طراحی پل صورت میگیرد. در طول عمر پل، باید بازرسی و نگهداری به طور منظم صورت گیرد. قالب های بتن در گذشته دور تر به صورت چوبی بودند به این صورت که قالب های چوبی و قدیمی از چوب ضد رطوبت و قالب های چوبی مزایا و معایبی دارند از مزایای آن می توان به منعطف بودن و در مواردی که پیچیدگی و سختی در سازه مورد نظر ما وجود دارد به کار می رود و از معایب آن باید به وقتگیر بودن و مدت زمان عمر کوتاه این نوع از قالب ها اشاره کرد .

قالب تونل فرم

در نظر گرفت. ما در این بخش از مطلب شما را با چند نوع از قالب های بتنی آشنا می کنیم. در این بخش از آموزش قالب وودمارت با این قالب و دموهای متنوع آن آشنا می شوید. در شرکت مدرن سازان بعد از خرید تجهیزات دست دوم همه آنها از لحاظ کیفیت دسته بندی می شوند بعد تجهیزاتی که کیفیت پایینی دارند توسط استادکاران ماهر تعمییر و بازسازی می شوند و تجهیزاتی که قابل بازسازی نباشند از چرخه خارج شده و برای ذوب ارسال می شوند. این سیستم جایگزین بسیار مناسبی برای سیستم های قالب بندی مدولار می باشد . اما سازههای بلند که بیشتر از 6 متر ارتفاع دارند، بهرهگیری از قالبهای فولادی بتن، انتخاب مناسبی است. این روش برای عرشههایی با طول بیش از 250 متر قابل استفاده است. بنابراین، بیرون زدن ستون از دیوارها و گوشههای سازه، امری غیر قابل اجتناب است.

تولید قالب فلزی بتن

از اینرو، در اغلب موارد مقداری گرد بر روی سطح داخلی، دوغاب سفت شده در لبه ورقهای تخته لایه و بتن در بخشهای مکانیکی تجهیزات وجود خواهد داشت. نیازی به جابجایی سنگین تجهیزات یا انتقال تجهیزات به محل پروژه وجود ندارد. این سطح از بازرسی برای تحقیق در مورد مشکلات مشاهده شده در حین بازرسیهای سطح پایین یا مشکلات یافته شده در سازههای مشابه دیگر انجام میشود. روسازه از آسیبهای حین جابجایی در امان است. 1. لازم است حداقل ضخامت بتن در اطراف گویها شامل بالا و پایین و مابین دو گوی متوالی حداقل ۵ سانتیمتر در نظر گرفته شود. این الگو شامل ۱۳ متغیر عکس و فیلم و ۱۹ لایه متن قابل ویرایش است. قرن ۱۹ دستگاههای نساجی و متون نوازنده پیانو قابل برنامهنویسی داشت که امروزه به عنوان مثالهایی از زبانهای برنامهنویسی با حوزه مشخص شناخته میشوند. پلان اکس بندی به عنوان مبنای ترسیم تمام نقشههای اجرایی سازه مانند پلان فونداسیون، پلان ستون گذاری و پلان تیرریزی در نظر گرفته میشود.

ترسیم پلان آکس بندی چگونه انجام میشود؟ در رابطه با نکات اجرایی طرحهای معماری و ترسیم نقشههای فاز دو، یک فیلم آموزشی جامع و کاربردی در مجموعه فرادرس تهیه شده است که میتواند در فراگیری این مبحث به شما کمک کند. عمودگستر در این مقاله، در مورد قالب بندی بتن، انواع قالب بندی و دستورالعملهای آن، نکات مهم در قالب بندی و… پسس از انجام روند قالببندی فلزی و انجام نکات مربوط به آن، به مرحله بتنریزی میرسیم. مرحله بعد، بتنریزی است. برنامههای یک رایانه ممکن است در یک فرایند ناپیوسته بدون دخالت انسان اجرا شوند، یا یک کاربر ممکن است دستورهای را در یک مرحله فعل و انفعال مفسر تایپ کند.

این پلها، نسبت مقاومت به وزن بهتری دارند.

این نوع بازرسی حداکثر دو سال بعد از آخرین بازرسی عمومی یا اصلی انجام میشود. با رسیدن به نیروی کششی از پیش تعیین شده، رشتهها در همان وضعیت قفل میشوند. در این روش علاوه بر بتن و آرماتور، رشتهها و میلهها نیز برای ایجاد پس تنیدگی مورد استفاده قرار میگیرند. به علاوه، برای سازههایی با محدودیت وزن و بعد از رخ دادن یک حادثه بزرگ نیز باید بازرسی ویژه بر روی سازه صورت گیرد. این پلها، نسبت مقاومت به وزن بهتری دارند. کلمپس ها نسبت به پین ها و گوه ها کارایی بهتری دارند.

ضمناً رویه نئوپان های مصرفی به طور معمول طول عمر کمی دارند. از طرفی باید توجه داشته باشید به دلیل اینکه در این قالب های فلزی از فولاد استفاده می شود طبیعتا عمر قطعات نسبت به دیگر ابزارهای ساختمان سازی سنتی همچون چوب بسیار بیشتر است. برای اینکه بتوانند به نمونهبرداری از عمق خاک دست بزنند از این تجهیزات آزمایشگاهی استفاده میکنند. تمامی تجهیزات قالب بندی و داربست بندی موجود است. افزایش کیفیت سازه و حذف عملیات نازک کاری و معماری داخلی و ایجاد ابعاد داخلی دقیق و منظم و کیفییت و دقت بالا از مزایای این سیستم قالب بندی می باشد.

پیش از ساخت پل، باید روش مناسب آن را انتخاب کرد.

سقف تیرچه بلوک: این نوع از سقفها نیازی به قالب بندی پیچیدهای ندارند. تراس وظیفه مهار بار های وارده به سقف بالایی را هم به عهده دارد. عرشه این پلها، وظیفه تحمل بارهای وارده را بر عهده دارند. تمام بارهای اعمال شده به پل در طول کابلهای معلق به کشش تبدیل میشوند. ساخت پل در این روش میتواند به صورت برجا یا پیش ساخته باشد. پلهای متحرک را میتوان به انواع باسکولی (بازشو یک طرفه یا دو طرفه)، گردان (چرخشی)، آسانسوری (بالا رونده)، جمع شونده (تاشو)، موقت و غیره تقسیمبندی کرد. پیش از ساخت پل، باید روش مناسب آن را انتخاب کرد. مخاطبان خود را با این الگوی زیبا و زیبا با کیفیت عالی تحت تأثیر قرار دهید. در «روش پیش ساخته» (Precast Method)، ساخت پل با استفاده از قطعات پیش ساخته بتنی انجام میشود. عوامل موثر بر تخریب پل کدام هستند؟

حمام و توالت کوچک را با این 10 پیشنهاد دگرگون کنید!

چیدمان لوازم درسرویس های بهداشتی و حمام های کوچک همانند حل کردن یک پازل بزرگ است و شما با چالش هایی از قبیل تعیین محل قرارگیری سرویس، روشویی ، تامین نظافت و پاکیزگی لازم در فضای شست و شوی حمام ، محل نگهداری حوله ها و… روبرو می شوید.

بنابراین جهت چیدمان بهتر این فضا ، دانستن نکاتی در این خصوص، امری ضروری بوده که در ادامه به آن می پرداریم.

1- نصب روشویی در کنج حمام :

گاهی اوقات نصب یک روشویی پایه دار کوچک هم میتواند موجب اختلال در مسیر رفت و آمد در حمام شده و باعث شود نتوانیم به طور بهینه از فضا استفاده کنیم. قرار دادن روشویی در کنار توالت فرنگی ، خیلی بهتر از قرار دادن آن در کنار دوش حمام است ، چرا که باز و بسته کردن در ، مسیر رفت و آمد را دچار مشکل می کند.

رو شویی های مخصوص کنج

رو شویی های مخصوص کنج

2- استفاده از پرده برای دوش حمام :

استفاده از پرده اطراف دوش حمام و محل شستشو به نسبت در های شیشه ای فضای کمتری اشغال میکند. می توانید از وان های کوچک متناسب با فضای حمام استفاده کنید.

3- استفاده از روشویی های بدون پایه:

استفاده از روشویی هایی که به دیوار متصل شده و بدنه آن بالاتر از سطح زمین است علاوه بر اینکه از لحاظ بصری به بزرگتر جلوه دادن فضا کمک می کند، به شما امکان ایجاد قفسه و کمد در زیر آن را می دهد. فضایی که محلی مناسب برای قرارگیری لوازم کوچک مورد نیاز در حمام می باشد. نکته ی قابل ذکر در این خصوص، نورپردازی آینه و روشویی است، که در یکی از مطالب سایت به آن پرداخته ایم.

استفاده از فضای خالی زیر روشویی با ایجاد کمد و قفسه

استفاده از فضای خالی زیر روشویی با ایجاد کمد و قفسه

4- استفاده از روشویی های مدور :

احتمال آسیب دیدگی مفصل ران در اثر برخورد با گوشه های تیز در فضای تنگ زیاد است. در انتخاب روشویی هایی که در مسیر رفت و آمد قرار می گیرد از مدل های بیضی یا دایره استفاده کنید .

انتخاب روشویی با فرم مدور

انتخاب روشویی با فرم مدور

5- روشویی و کانتر

می توانید از کانتر های چوبی یا سنگین جهت قرار دادن وسایل کوچک استفاده کنید چرا که این کانتر ها نه تنها فضای مورد نیاز برای سرویس فرنگی را اشغال نمی نمایند ، بلکه ظاهری مینیمال ایجاد میکنند.

قرار دادن لوازم تزیینی بر روی کانتر روشویی

قرار دادن لوازم تزیینی بر روی کانتر روشویی

6- استفاده از الگوهای هندسی در مقیاس بزرگ :

استفاده از الگوهای بزرگ هندسی همانند این نوارهای افقی بر روی دیوار، فضا را بزرگتر جلوه می دهد . در واقع بدون ایجاد تغییر در ابعاد ، احساس وسیع تر شدن فضا به فرد دست خواهد داد.

استفاده از الگو های هندسی بر دیوار

استفاده از الگو های هندسی در مقیاس بزرگ جهت بزرگتر جلوه دادن فضا

7- پنل های شیشه ای :

چنانچه حمامی به عرض یک و نیم متر دارید، به راحتی می توانید یک سرویس فرنگی و یک وان با ابعاد 75 در 150 سانتی متر را در آن جای دهید و با استفاده از یک پنل شیشه ای این دو فضا را از هم جدا کرده و از پاشیده شدن قطره های آب به محیط اطراف جلوگیری کنید. استفاده از این پنل ها به این خاطر بهتر است که برخلاف در ها، فضایی اضافی برای باز و بسته شدن احتیاج نداشته و در مسیر رفت و آمد ، اختلال ایجاد نمی کنند.

استفاده از پنل شیشه ای جهت جداسازی فضا

استفاده از پنل شیشه ای جهت جداسازی فضا

8- آیینه های سراسری:

به جای آینه های کوچک بالای روشویی ،آینه های سراسری در سطح دیوار سرویس بهداشتی و قابل استفاده برای دو نفر به طور همزمان ، بکار ببرید. همچنین میتوانید آویز حوله را روی در حمام نصب کنید .

نصب آینه سراسری بر روی دیوار و آویز حوله روی در های شیشه ای

نصب آینه سراسری بر روی دیوار و آویز حوله روی در های شیشه ای

9- روشویی های پایه دار:

طراحی روشویی های پایه دار نیز می‌تواند زیرکانه و کاربردی باشد ، به این گونه که در قسمت زیرین آن، یک قفسه جهت نگه داری حوله یا سایر لوازم بهداشتی تعبیه شود.

رو شویی های پایه دار مجهز به قفسه نگهداری لوازم بهداشتی

رو شویی های پایه دار مجهز به قفسه نگهداری لوازم بهداشتی

10-نصب شیر آب بر روی دیوار:

نصب شیر آب بر روی دیوار ، امکان استفاده از روشویی هایی باریک تر را ایجاد میکند و بدین ترتیب فضایی بزرگتر و قابل استفاده تر ایجاد می شود.

نصب شیر آب به دیوار سرویس بهداشتی

نصب شیر آب به دیوار سرویس بهداشتی

امیدواریم راهکارهای ارائه شده برای سرویس بهداشتی شما نیز مناسب باشد، در یکی دیگر از مطالب سایت به 30 ایده برای تغییر در فضای حمام پرداخته ایم که پیشنهاد می کنیم آن را نیز مطالعه کنید تا به طرحی بهتر برای سرویس بهداشتی منزلتان دست پیدا کنید. با این حال اگر پس از مطالعه ی این مطالب سوالی داشتید، حتما آن را در قسمت مشاوره ی دکوراسیون با ما در میان بگذارید.

The Open Group OG0-091 PDF Download

Moreover, what is certain is that Li Wu also sent away his wife and children, and Li Wu The Open Group OG0-091 PDF Download is doing this Wei Weigua s heart jumped and called Zhao http://www.passexamcert.com/OG0-091.html Hongbing. Hit OG0-091 PDF Download The Open Group OG0-091 PDF Download him Neighbors The Open Group OG0-091 PDF Download for so many years, not The Open Group Certification OG0-091 good. In The Open Group OG0-091 PDF Download the usual time, Liu TOGAF 9 Part 1 Haizhu did not see the opportunity of Zhou Meng.

She admires him as a The Open Group OG0-091 PDF Download god, and cherishes him like a pearl. The ghost knew what The Open Group Certification OG0-091 he was playing. The gold characters on the black background are engraved with TOGAF 9 Part 1 the words Wang Kee The Open Group OG0-091 PDF Download Wenchang OG0-091 PDF Download Chicken. The الگوی کنج بالا رونده hand, I used a force, http://www.examscert.com dialed out, the path fluttered into the house, fluttered to the bed, straight down on the bed, did not say a word. The damage is too big. He groaned like a father and a brother.

The Open Group OG0-091 PDF Download Don t take those clothes, can you wear them If you don TOGAF 9 Part 1 t care for you in the future, don t be mean, eat well, don t wear it, don t make it look like the last century. When others praise him, The Open Group Certification OG0-091 he often whispered to himself or OG0-091 PDF Download muttered to himself It s not a cold day. The more exciting afternoons and conversations, the more difficult it is The Open Group OG0-091 PDF Download to end up and tie. The following OG0-091 PDF Download comment Negotiation is only a smoke bomb, and there is no goodwill for negotiation. War and history, war and memories have become the background and backdrop for his personal character formation and growth.

نوآوران محصول در دراز مدت با بهینه سازی سرمایه گذاری R & D خود را با یک استراتژی محصول جدید، انتخاب پروژه های محصول جدید و دستیابی به توازن ایده آل از پروژه های برند، مدیریت پرتفوی برای محصولات جدید به کمک شما می آید تا شما را در درک اینکه چگونه شرکت های برند مدیریت R & D پرتفوی خود را. یاد بگیرید چگونه برای هدایت R & D شرکت سرمایه گذاری خود را برای رسیدن به یک بازگشت بالاتر.

zist-12-bakhsh2-daryaft-min

«تمام تخم‌مرغ‌های‎تان را در یک سبد نگذارید.» این را بارها شنیده‌ایم، اما به‌نظرتان نگهداری از فقط یک سبد راحت‌تر از چندین سبد نیست؟ اگر بیش‎ترِ حواس‌مان فقط به همان یک سبدِ مهم باشد، نتیجه‌ی بهتری کسب نمی‌کنیم؟ پس چرا اغلب در زندگی‌مان هم‌زمان مشغول چندین کاریم و متمرکز نمی‌شویم؟ چرا از موفقیت‌های بزرگ می‌ترسیم و خودمان را لایق رسیدن به نتایج فوق‌العاده نمی‌دانیم؟ در پسِ موفقیت‌های بزرگ، حقایق و ترفندهای ساده اما حیرت‌انگیزی پنهان‌اند که با دانستن‎شان می‌توانید جزو انسان‌های موفق باشید. رسیدن به اهداف بزرگ و شگفت‌انگیز، غیر از پشتکار و سخت‌کوشی، به آگاهی و ترفند هم نیاز دارد.

در کتاب آن اصلِ کاری می‌خوانید که رسیدن به نتایج خارق‌العاده دفعی و به‌یک‌باره نیست، بلکه دومینووار از موفقیت‌های کوچک‌کوچک آغاز می‌شود. این کتاب کمک‎تان می‌کند دومینوی موفقیت‎تان را درست بچینید تا به اهداف بسیار بزرگ زندگی‌تان برسید. گاهی رسیدن به هدفی که آرزویش را دارید فقط با دانستن ترفندی ساده اما مهم محقق می‌شود!

البته جهان اطراف‎مان پر است از حرف‌های جورواجور و مختلف، که هرکدام برای رسیدن به موفقیت راهی را نشان می‌دهند؛ اما کدام‌یک از آن‌ها راست‌اند و کدام‌یک دروغ؟ زندگی باارزش‌تر از آن است که با آزمون‌وخطا به هدرش دهیم. کتاب آن اصلِ کاری، شش دروغ بزرگ را به شما معرفی می‌کند که مانعِ رسیدن به اهداف‎تان می‌شوند؛ دروغ‌هایی که شاید در طولِ زندگی‌تان بارها آن‌ها را شنیده باشید اما ندانید که همان‌ها مانع موفقیت‎تان بوده‌اند.
با خواندن آن اصلِ کاری می‌توانید برای هرج‌ومرج‌ و آشفتگی‌های زندگی راه‌حل پیدا کنید، در مدت‌زمانی کوتاه نتایج بهتری به دست آورید، بر احساسات بد غلبه کنید، دوباره انرژی‌تان را به دست آورید، و با آن یک‎چیزی که مهم‌ترین نقش را در کار و زندگی و خانواده و امور معنوی‌تان ایفا می‌‎کند به اهداف بزرگ زندگی‌تان برسید.

arabi-kamel-micro-talaee-gaj-min-1

عربی کامل کنکور میکرو طلایی گاج

fasl-azmoon-shimi-kheilisabz-min

فصل آزمون شیمی کنکور خیلی سبز

WhatsApp-Image-2018-12-24-at-6.10

تحلیل بنیادی برای تکنیکالیست ها (چالش)

در این کتاب تمام اطلاعاتی که در تحلیل بنیادی لازم دارید، از مفاهیم اقتصادی تا تحلیل صورت‌های مالی را می‌آموزید. با خواندن مطالب این کتاب راز موفقیت سرمایه‌گذاران بزرگ را فرا می‌گیرید. شما یک تحلیلگر هوشمند خواهید شد…
کتاب حاضر با رویکرد کاربردی نوشته شده است تا بتواند افراد را به آگاهی عملی برساند. این کتاب به ذکر تاریخچه و مطالب غیر کاربردی نمی‌پردازد، بلکه چیزهایی را بیان می‌کند که واقعا کاربردی بوده و در شرکت‌های مشاور سرمایه‌گذاری و تامین سرمایه مورد استفاده قرار میگیرد.
در این کتاب راهنمای استفاده کاربردی از کتاب تدارک دیده شده است.

فهرست مطالب :
فصل اول: مقدمات
فصل دوم: مفاهیم اقتصادی
فصل سوم: تحلیل پارامترهای اقتصادی
فصل چهارم: معاملاتی برای آینده
فصل پنجم: آشنایی با صورت های مالی
فصل ششم: گام های تحلیل بنیادی
فصل هفتم: تحلیل حساسیت
فصل هشتم: مثال جامع تحلیل بنیادی

هندسه_دوازدهم_Ivh9fgG-crop-c0-5__0-5-1000x1250-70

هندسه دوازدهم گذرنامه مبتکران

ویژگی‌های کتاب: 1- درس‌نامه نکات کلیدی و مرور مطالب مهم 2- پوشش کامل مطالب کتاب درسی 3- بیش از 200 پرسش تشریحی 4- بیش از 600 پرسش چهارگزینه‌ای به همراه کنکور سراسری 5- آزمون چهارگزینه‌ای برای هر درس 6- آزمون تشریحی برای هر فصل

هندسه_11گذر_نامه-crop-c0-5__0-5-1000x1250-70

هندسه یازدهم یکتا رشادت مبتکران

گذرنامه-crop-c0-5__0-5-1000x1250-70

آموزش و آزمون هندسه دهم رشادت مبتکران

ویژگی‌ها: درس‌نامه نکات کلیدی و مرور مطالب مهم پوشش کامل مطالب کتاب درسی بیش از 300 پرسش تشریحی سطح‌بندی شده بیش از 500 پرسش چهارگزینه‌ای سطح‌بندی شده به همراه کنکور سراسری آزمون چهارگزینه‌ای برای هر درس

96212044

فکر برنده فکر بازنده (چالش)

این کتاب نه تنها به رویکرد فاتحانه سرمایه‌گذار موفق پرداخته است بلکه با شیوه‌ای علمی و موشکافانه به دلایل ایجاد خلا فکری در سرمایه‌گذارانی پرداخته است که بازیچه‌ی صف‌های خرید و فروش سهم می‌شوند و دید بلند مدت خود را در معاملات از دست می‌دهند مولف با برشماردن ویژگی‌های صاحبان تفکر بازنده ضمن تبیین ساختار ذهنی یک سرمایه‌گذار موفق به بیان وجوه تمایز آشکار این دو نوع تفکر می پردازد و راه حل رسیدن به جایگاه مطلوب در معامله گری را نه در بازار که در ذهن معامله گر می داند.

فهرست مطالب :
۱- کلید فراموش شده موفقیت در معاملات بازار بورس
۲- این اخلاق شما را در بازار بورس از پا در می‌آورد
۳- حیف شد! ای کاش این کار را نکرده بودم
۴- بازیچه‌ی این موجود در بازار بورس نشوید
۵- یک روش ساده برای کمتر ضرر کردن و زودتر سود کردن
۶- ساختار ذهنی یک سرمایه‌گذار موفق
۷- سرمایه‌گذاری کلاغی در بازار بورس
۸- افراد موفقی که در بازار بورس ضرر می‌کنند!
۹- تازه‌گرایی چیست و چگونه به سرمایه‌گذاران بازار بورس ضرر می‌رساند
۱۰- تله‌ای برای یک تحلیلگر بنیادی
۱۱- فعلا بزارم باشه! دلیل بسیاری از ضررهای ما در بازار بورس
۱۲- از این فرد در بازار بورس بترسید
۱۳- رفتار گله‌ای (گروهی) در بازار بورس
۱۴- غرور در بورس دشمن شماره یک سرمایه‌گذاران
۱۵- سرمایه گذاری موفق در بورس با شبکه های اجتماعی؛ آری یا نه
۱۶- چگونه با بیش از ۵۰% معاملات ناموفق ۳۰۰% سود بکنیم

book_image_1517829940

ضروریات باکتری شناسی ( مجموعه کتب جامع ضروریات ویژه آزمون های کارشناسی، ارشد و دکترا)

jibi-chekide-zaban-kheilisabz-min-500x667

جیبی چکیده ی زبان انگلیسی کنکور

jibi-dark-matn-va-close-test-sabz

درک متن و کلوز تست جیبی خیلی سبز

ketab-soon-noh8

ریاضی رشته تجربی جامع کنکور منتشران

riazi-va-amar-10-ensani-test-sabz

ریاضی و آمار دهم انسانی تست خیلی سبز

NZQk4he7rzl9ykFq

حسابان و ریاضی پایه رشته ریاضی جلد اول خیلی سبز

riazi-paye-riazi-kheilisabz

ریاضی پایه دهم و یازدهم رشته ریاضی خیلی سبز

riazi-va-amar-11-ensani-test-kheilisabz-min

ریاضی و آمار یازدهم انسانی تست خیلی سبز

154-شیمی-آلی-ناب

شیمی آلی (فاطمی)

شیمی آلی را شیمی ترکیب های کربن می نامند. این شاخه از شیمی دربارۀ خواص و واکنش های کربن بحث می کند. موضوع های اصلی فصل های این کتاب عبارتند از آلکان ها ، سیکلوآلکانها، آلکنها، آلکینها، هیدروکربنهای آروماتیک، الکها، اترها، آلدهیدها، کتونها، کربوکسیلیک

اسیدها، آمینها، ایزومری نوری و پلی مرها.

این کتاب علاوه بر شرح کامل مفاهیم شیمی آلی دورۀ متوسطه، مطالبی فراتر در اختیار دانش آموزان قرار می دهد تا بتواند برای شرکت در المپیاد شیمی نیز آماده شود.

کتاب شیمی آلی نوشته علی سیدی است. که در انتشارات فاطمی به چاپ رسیده است.

این کتاب 137 صفحه ای که تا سال 1393 سومین بار تجدید چاپ شده است.

این کتاب از منابع المپیاد شیمی می باشد و 9 مبحث اصلی زیر، را مورد بررسی قرار میدهد؛

فصل 4: سیکلو آلکان ها

فصل 5: هیدرو کربن های آروماتیک یا معطر

فصل 6: الکل، فنول ها و اترها

فصل 7: آلدهیدها و کتون ها

فصل 8: کربوکسیلیک اسیدها

در پایان کتاب پرسش و پاسخ برای مخاطبان کتاب آورده شده است

jam-hendese-paye-mehromah

جمع بندی هندسه پایه مهروماه

Untitled-173

مدیریت ریسک و سرمایه (آراد)

58911588741205943هنر-ورود-و-خروج-در-بازارهای-مالی

هنر ورود و خروج در بازارهای مالی (آراد)

یقیناً تحلیل بازار در زمانی که شخص واقعاً قصد سرمایه‌گذاری در آن را نداشته باشد بسیار ساده‌تر و از طرفی تئوریک‌تر خواهد بود از این رو معمولاً در بسیاری از مواقعی که حتی تحلیل‌های افراد درست خواهند بود به سادگی نمی‌توان عملاً بر روی آن تحلیل سرمایه‌گذاری کرد. کتاب پیش رو حد فاصل بین یک تحلیل (اعم از درست یا غلط) و عملی ساختن سرمایه‌گذاری بر اساس آن تحلیل را هدف خود قرار می‌دهد. بدیهی است که یک شخص در جهت کسب سود باید بر اساس هر نوع تحلیل و اندیشه‌ای که دارد به بازار ورود کرده و در حالی که بر روی سرمایه خود ریسکی را متحمل شده است بتواند خروج بهینه داشته باشد در این کتاب خواهیم دید که بعد از تحلیل چگونه به یک سهم یا یک کالای معاملاتی ورود و چگونه خروجی بهینه داشته باشیم. ادوارد لمبرت معتقد است استراتژی ورود بسیار مهمتر از استراتژی خروج است زیرا قطعاً تا زمانی که ما به بازار ورود نکرده و سرمایه خود را درگیر معامله‌ای ننموده باشیم ریسکی متحمل نمی‌شویم و از طرفی اگر تحلیل اشتباه باشدبرای ما تفاوتی نخواهد کرد. نقطه ورود مهمترین رکن یک معامله است که در کنار تعیین حد ضرر و چگونگی تریل کردن آن ارکان اساسی یک سرمایه‌گذاری را تشکیل می دهند هدف از این کتاب آموزش چگونگی تحلیل یا روشهای آن نیست بلکه با فرض اینکه مخاطب علم تحلیل را داراست قصد داریم به این نکته بپردازیم که بعد از تحلیل چگونه ورودی مطمئن و تایید‌کننده داشته باشیم و از طرفی اگر تحلیلمان درست بود چگونه بیشترین سود منطقی و در صورتی که تحلیل اشتباه بود در بهترین حالت وارد معامله نشویم.
باید توجه داشت که تفاوت اصلی میان یک شخص که تنها تحلیل می کند و بر اساس آن تحلیل صحبت‌های زیاد و شیوایی را ارائه می‌دهد اما هیچگاه وارد معامله نمی‌شود با افرادی که واقعا قصد سرمایه‌گذاری و درگیر شدن با تغییرات قیمت را دارند داشتن دو دانش متفاوت در کنار تحلیل در جهت عملی سازی تئوری‌های تحلیلی می‌باشد این دو مولفه عبارتند از مدیریت ریسک و سرمایه (که بنده کتابی با همین عنوان در نشر آراد به چاپ رسانده‌ام) و از طرفی دیگر هنر چگونگی ورود و خروج که در کتاب پیش رو آن را مطالعه خواهید کرد. زیرا شخصی که واقعاً در بازار اقدام به معامله و سرمایه‌گذاری نکند یقینا ریسکی متحمل نخواهد شد که نیاز به علم مدیریت ریسک و سرمایه داشته باشد و از آنجایی که واقعا ورود به یک سهم یا کالای معاملاتی را انجام نخواهد داد نیازی به علم ورود و خروج هم ندارد.

سرفصل های کتاب

فصل اول: کلیات
● مقصود از هنر معامله چیست؟!
● چرا باید قسمت معاملاتی از تحلیل جدا باشد!؟
● آیا درست بودن تحلیل مهم می‌باشد!؟
● هدف سود تصادفی نیست
● تحلیل مسیر حرکت قیمت را نمی‌داند تنها مقصد را می‌داند!!
● حالت استاندارد یک سیستم معاملاتی
● وظایف تحلیل چیست؟!
● وظایف قسمت معاملاتی یک سیستم چیست!؟
● ورود لحظه‌ای درست نیست

فصل دوم: نکات حد ضرر
● حد ضرر دقیقاً چه نقطه ایست؟
● استفاده از حد ضرر ثابت
● فعال شدن با سایه
● آشنایی با اصطلاح تریل کردن

فصل سوم: تکنیک‌های مورد نیاز
● هدف از این تکنیک‌ها
● هدف یابی با استفاده از خط روند
● همگرایی فیبوناتچی
● کندل ایده آل
● کندل خوانی
● بهترین تنظیمات آسیلاتور‌ها

فصل چهارم: هنر ورود
● سناریو برای ورود چیست؟
● ورود کندلی
● ورود سویینگی

فصل پنجم: خروج بهینه
● سناریوی خروج
● قیمت خطرناک چیست؟!
● عبور با ضعف یا قدرت

فصل ششم: تکمیلی
● در باب ربات ها
● مقیاس دید روش‌های تحلیلی

پستوهای پنهان میان رنگ‌ها در نمایشگاه «از کنج مطبخ»

مادری ۳۲ ساله و از اهالی انتهای خیابان مصلی ۲۸ است که در چند نمایشگاه گروهی شرکت کرده، در هر سبکی که فکرش را بکنید قلم زده، تا به حال تصویرگری چند کتاب و مجله را هم برعهده داشته است و سرانجام این روز‌ها در فکر برگزاری یک نمایشگاه انفرادی هم هست. نمایشگاهی که وقتی اسم عنوانش را می‌پرسم می‌خندد و پس از چند ثانیه مکث پاسخ می‌دهد: «از کنج مطبخ» و بعد اضافه می‌کند که می‌خواهد انگیزه‌ای باشد برای خانم‌های خانه‌دار که برای رسیدن به اهدافشان تلاش کنند.

هر مکانی پر از رمز و نشانه است. نشانه‌هایی که از دل صاحب آن بیرون آمده‌اند و این نشانه‌ها همان چراغ‌های راهنما هستند، گردش به راست‌ها، دوربرگردان‌ها و چیز‌هایی که پیچ و خم روح را نشان می‌دهند.

من هم اولین نشانه‌ای که از او می‌بینم طرح ماندالای روی دیوار است، درست کنار در ورودی، پر از انحنا و دایره‌های زرد و آبی و فیروزه‌ای. نقشه‌ای کوچک از سرزمین‌های ناشناخته درونش. ماندالا در واقع یک شکل هنری است. دایره‌های نمادین برای نمایش جهان هستی، تمرکز بر خویشتن و جست‌وجوی درون انسان. یک ماندالا بیشتر از یک شکل ساده است، مدلی است از ساختار زندگی و شاید بیانگر زندگی طراح آن، چند دقیقه‌ای می‌ایستم به تماشا و نگاهم توی انحنا‌ها گیر می‌کند. بعد وارد خانه می‌شوم و این نشانه‌ها را در گوشه و کنار خانه هم می‌بینم.

توی آن تابلوی مخمل بزرگی که سال‌ها پیش کشیده است، دختری شیرازی که در فضایی مه‌آلود چنگ می‌نوازد یا توی تابلویی که به دیوار اتاق خواب آویخته شده و او آن را نیمه گمشده معرفی می‌کند و بعد نیمه گمشده را جایی درون خودش توصیف می‌کند و می‌گوید: «با پیداکردن نیمه گمشده‌ات می‌توانی خودت را به بالاترین نقطه کمال برسانی و اما نیمه‌گمشده را تنها درون خود می‌توانی پیدا کنی.»
این‌ها را منصوره خاوری خراسانی می‌گوید.

نقاشی که اسمش را هم نشنیده‌ام، اما حالا به‌واسطه این گزارش پا به خانه‌اش گذاشته‌ام. نبوغش و حرف‌های پشت طرح‌هایش شگفت‌زده‌ام می‌کند.

متأهل است و مادری ۳۲ ساله و از اهالی انتهای خیابان مصلی ۲۸، در چند نمایشگاه گروهی شرکت کرده، در هر سبکی که فکرش را بکنید قلم زده، تا به حال تصویرگری چند کتاب و مجله را هم برعهده داشته است و سرانجام این روز‌ها در فکر برگزاری یک نمایشگاه انفرادی هم هست.

نمایشگاهی که وقتی اسم عنوانش را می‌پرسم می‌خندد و پس از چند ثانیه مکث پاسخ می‌دهد: «از کنج مطبخ. » و بعد اضافه می‌کند که می‌خواهد انگیزه‌ای باشد برای خانم‌های خانه‌دار که برای رسیدن به اهدافشان تلاش کنند.

برای کل کلاس نقاشی می‌کشیدم

نیم‌نگاهی به تابلو‌های آویخته به دیوار می‌اندازم. حس و حال خوبشان در فضای خانه هم جریان دارد. می‌نشینم روی مبل و بوی نقاشی‌ها را می‌شنوم، بوی صمیمیت خانه‌ای گرم، بوی چای تازه دم. می‌آید سینی چای را می‌گذارد روی میز روبه‌رویم و خودش هم می‌نشیند.

گفتگو را آغاز می‌کنیم. می‌فهمم که این حس و حال نسیمی بوده که سال‌ها پیش اول توی خانه روحش وزیدن گرفته است و بعد توی روزن‌های کوچک طرح‌های انتزاعی‌اش. وقتی نمونه کارهایش را می‌دهد دستم، یکی یکی ورق می‌زنم و پستو‌های پنهان جانش را میان آن‌ها می‌بینم.

منصوره می‌گوید که این حس و حال از همان دوران کودکی همراه او بوده است. از همان دوره دبستان که زنگ نقاشی به جای همه بچه‌ها نقاشی می‌کشیده است. این ذوق و استعداد از جایی که نمی‌داند مثل یک گیاه خودرو توی دست‌هایش جوانه می‌زند. کودکی او میان رنگ‌ها و کاغذ‌ها می‌گذرد. بذر‌های این گیاه را شاید ذوق پدرش کاشته باشد. پدری که هنرمند است و به گفته او سنگ‌کاری نمای ساختمان‌هایی مثل الماس شرق و بانک ملی را انجام داده است.

می‌گوید: «من و خواهر و برادرهایم می‌نشستیم ساعت‌ها به طرح‌هایی که پدر برای ساختمان‌ها می‌زد نگاه می‌کردیم و محوشان می‌شدیم. هیجان داشتیم که کار را روی دیوار هم ببینیم. با دقت به دست پدر و رنگ‌هایی که روی دیوار‌ها می‌زد نگاه می‌کردیم. پدرم خودش چنین روحیه‌ای داشت و حالا هم مشوق الگوی کنج بالا رونده اصلی من پدرم است.»

ازدواج در مسیر هنر

تا سن هجده سالگی نقاشی را خودجوش فرامی‌گیرد و به هیچ کلاس آموزشی‌ای پا نمی‌گذارد. بعد از آن به پیشنهاد یکی از دوست‌های نقاشش تصمیم می‌گیرد که حرفه‌ای‌تر کار را دنبال کند.

جلسات این کلاس در منطقه خسروی برگزار می‌شود و او هر روز مسیری را با اتوبوس طی می‌کند تا به کلاس برسد. البته این جلسات را هم نصفه و نیمه رها می‌کند و بعد دوباره به خودآموزی رو می‌آورد. اما در همان روز‌های اول شرکت در کلاس‌ها مادر همسرش او را توی همان اتوبوس یادشده می‌بیند، پس از اینکه پیاده می‌شود شماره‌اش را از دوستش می‌گیرد. بعد از آن جلسات خواستگاری و باقی ماجرا. این‌ها را با همان لبخند آرام و همیشگی‌اش تعریف می‌کند و آخرش هم می‌گوید: «این بود ماجرای ازدواج من در مسیر هنر.»

اول خواندن بعد کشیدن

برای او خواندن یعنی کشف و کتاب‌ها کلید ورود به نقاشی‌هایش هستند. جان مایه و خمیر مایه اصلی. خودش می‌گوید بیشتر از اینکه طرح بزند، کتاب می‌خواند. چراکه معتقد است رسالت یک هنرمند ابتدا کشف و جست‌وجو است. جست‌وجوی حقیقت. می‌پرسم که او حالا به کشف حقیقت رسیده است؟‌

خاوری می‌گوید: «آدم همیشه باید رونده باشد و در مسیر. من هم حالا احساس می‌کنم که جهان بینی‌ام کلی تغییر کرده است. همین تغییر یعنی کشف.»

شعر‌ها هم نیمی از مطالعات او را تشکیل می‌دهند و شعر‌های زیادی از بر است، اما بیت محبوبش این است: اسب خرد خویش اگر نیک بتازیم / صد روزنه در پهنه باور بگشاید

این بیت سبب آفرینش طرحی انتزاعی است که حالا آن را قاب کرده و به دیواری در گوشه خانه آویخته است. شمایل یک اسب که وقتی خوب دقت می‌کنی دنیای دیگری هم درونش پیدا می‌کنی، دنیایی پر از پرنده و ماهی.

تابلوی نیمه گمشده

اما طرح محبوبش که آن را جداگانه و مجزا از تابلو‌های دیگر به دیوار نصب کرده است نیمه گمشده نام دارد. طرح یک گل سرخ که در دل خاک ریشه دوانده است. بخشی از آن ریشه کم کم رشد کرده و به سطح رسیده و دوباره شکوفا شده و گل داده است. ما حالا توی خاک را می‌بینیم. می‌بینیم که این گل زیبا در واقع بخشی از همان گیاه اصلی است.

می‌گوید: «به گمان من نیمه گمشده هر کسی درون اوست. بخشی از وجود خودش که به کمال نرسیده است که اگر برسد دیگر نیازی به پیداکردن نیمه گمشده در دنیای بیرون ندارد.»

حالا سال‌هاست که از سبک رئال فاصله گرفته است و تمام کار‌های او رنگ و بوی خیالی و انتزاعی دارند. این تغییر سبک را نتیجه آشنایی‌اش با دنیای مجازی می‌داند

تابلوی بعدی که حال و هوای همین تابلو را دارد تحت تأثیر رمان بوف کور صادق هدایت کشیده است و مفهوم مسخ. طرح دو پرنده شبیه ققنوس که در زندگی قبلی خود انسان بوده‌اند.

الگوی زندگی هنری

اما بهترین کتابی را که خوانده است کتاب «ایران درودی» معرفی می‌کند. الگوی زندگی هنری‌اش! می‌گوید: «عاشق نقاشی‌های ایشان هستم. می‌توانم ساعت‌ها به کارهایشان خیره شوم و در فضای معلق و خیال‌انگیزش غرق شوم و پرواز کنم.»

خانم درودی که سال قبل سفر می‌کند و الگوی کنج بالا رونده به مشهد می‌آید، در پردیس کتاب نشستی با حضور ایشان برگزار می‌شود و منصوره هم در آن شرکت می‌کند. می‌گوید: «باورم نمی‌شد که ایشان را از نزدیک می‌دیدم. فقط اشک می‌ریختم و به حرف‌هایشان گوش می‌دادم. حرف‌هایشان درباره عشق و علاقه به وطن و تشویق خانم‌ها برای رسیدن به اهدافشان بود.»

بچه‌ها برای پر کردن چاله‌های وجود نیستند

از اهداف خودش می‌پرسم. می‌گوید: «تمام هدف من این است که بتوانم مادر خوبی برای فرزندانم باشم!»، اما بیشتر که می‌گوید می‌فهمم تعریف مادر خوب در ذهن او با تعاریف کلیشه‌ای از زمین تا آسمان فرق می‌کند. او این مادر خوب‌بودن را در گرو آگاهی خودش می‌داند و می‌گوید که خودشناسی و خودسازی خودمان در نهایت همان تربیت بچه‌هاست: «فرزندان را نباید برای پرکردن چاله‌های وجودت به دنیا بیاوری.»

این را به نقل از کتابی که به‌تازگی خوانده است می‌آورد، وقتی نیچه گریست. مانی و نگار دو فرزند قد و نیم‌قد او هستند. یکی آرام توی اتاق خوابیده است و دیگری رفته مدرسه.

گوشی را برمی‌دارد و عکس‌هایشان را نشانم می‌دهد. لابه‌لای عکس‌ها می‌بینم که بچه‌ها دور میز مادر جمع شد‌ه‌اند و همراه او نقاشی می‌کشند یا کتاب‌های توی کتابخانه را ورق می‌زنند. از آرزوهایش درباره بچه‌ها می‌پرسم. انتظار دارم چیزی که می‌گوید ربطی به هنر و نقاشی داشته باشد، اما جواب می‌دهد: «آرزو دارم دست به هر کاری که می‌زنند، هر مسیری را که انتخاب می‌کنند و به هر کجا که می‌روند حالشان خوب باشد؛ همین.»

تصویرگری و همکاری با نویسندگان و مجلات

حالا سال‌هاست که از سبک رئال فاصله گرفته است و تمام کار‌های او رنگ و بوی خیالی و انتزاعی دارند. این تغییر سبک را نتیجه آشنایی‌اش با دنیای مجازی می‌داند. چند سال پیش اینستاگرام را نصب می‌کند و با کلی هنرمند ایرانی و خارجی آشنا می‌شود و از طرح‌هایشان ایده می‌گیرد. حالا کار‌های او همه با قلم راپید هستند. قلمی مخصوص نقشه‌کشی که تا پیش از آن اسمش را هم نشنیده بوده و بعد در همان فضای مجازی با آن آشنا می‌شود و کار با آن را آغاز می‌کندهمین دنیای مجازی سبب همکاری او با داستان‌نویسان هم می‌شود.

تا به امروز با چند نویسنده برای تصویرگری کتاب‌هایشان همکاری کرده است که همه ابتدا طرح‌های او را در صفحه‌اش دیده‌اند. (وقتی ماهی‌ها با چشم باز می‌میرند) عنوان یکی از کتاب‌هایی است که نقاشی او با نام (چشم انتظار) روی آن چاپ شده است. این نقاشی تصویر یک چشم است پر از ماهی‌های شناور در آن.

او تعریف می‌کند که سعیده پاک‌نژاد که تا پیش از این آثار دیگری هم به چاپ رسانده است، این نقاشی را در صفحه او می‌بیند و بنا به شباهت‌هایی که در اثر در حال چاپش با این نقاشی می‌بیند، پیشنهاد همکاری می‌دهد و او هم قبول می‌کند.

اما از اولین تجربیات او در حوزه تصویرگری کتاب و همکاری با نویسنده‌ها بر می‌گردد به سه سال پیش و تصویرگری برای کتابی با عنوان (داستان‌های من و کودک من) در حوزه مادر و کودک. این کتاب آموزش‌هایی را با زبانی نرم و فانتزی به خانم‌های باردار می‌دهد. این همکاری یکی از معدود کار‌های رئال او در زمینه الگوی کنج بالا رونده تصویرگری را رقم می‌زند که خودش هم آن را دوست دارد.

او حالا برای یک مجله طنز برای بچه‌های شهرکرد با نام (فالگوش) هم تصویرگری می‌کند. شماره‌های قبلی را نشانم می‌دهد و طرح جلد شماره جدید را. آن‌قدر کار‌ها قوی و خلاقانه هستند که آدم را میخ‌کوب می‌کنند. تند تند صفحه‌ها را یکی یکی ورق می‌زنم و نگاه می‌کنم و کیفور می‌شوم.

شرکت در ۴ نمایشگاه گروهی

همین فضای مجازی راه او را برای ورود به نمایشگاه‌های مختلف باز می‌کند. صفحه نگارخانه‌های مختلف شهر را می‌بیند و در فراخوان آن‌ها شرکت می‌کند. تا به حال در ۴ نمایشگاه گروهی شرکت کرده است.

نمایشگاه‌هایی که در گالری‌های مطرح در مشهد برگزار شده‌اند، گالری آرتین، عسل، آذر نور و ارغوان. البته در گالری ارغوان دوبار در دو فراخوان مختلف شرکت کرده و آثارش به نمایش در آمده است. می‌گوید: «ساز و کار نمایشگاه‌های گروهی به این صورت است که مثلا هر فرد فقط می‌تواند تعداد مشخصی تابلو را ارائه بدهد. این تعداد معمولا دو تا پنج تابلو است. هنرمندان در فراخوان شرکت می‌کنند. کار‌های خود را می‌فرستند و معمولا فقط تعدادی از آن‌ها انتخاب می‌شود.

اگر بخواهی کاری را انجام بدهی راه آن را هم پیدا می‌کنی. من سعی می‌کنم از تمام لحظاتم بیشترین استفاده را بکنم

برای نمایشگاه اول من پنج اثر خود را فرستادم و هر پنج تا پذیرفته شد. استرس زیادی داشتم. هم هیجان‌زده بودم و هم می‌ترسیدم. اولین بار بود که آثارم را در معرض نمایش قرار داده بودم. بعد که دیدم توی همان نمایشگاه استادان مطرح هم کارشان را ارائه کرده بودند، خوشحال شدم. استادانی که از کار من هم تعریف می‌کردند و وقتی می‌فهمیدند تا به حالا استادی نداشته‌ام کلی تعجب می‌کردند و بعد تشویقم می‌کردند. همه این‌ها ترس من را می‌ریخت و به من انگیزه می‌داد.

آن زمان مانی، پسرم، هنوز کوچک بود و اغلب من بچه به بغل توی نمایشگاه راه می‌رفتم.

خیلی‌ها از من می‌پرسیدند چطور با وجود بچه‌ای با این سن و سال نقاشی می‌کشی؟ همه این‌ها، حرف‌های خوبی بود که انگیزه‌ام را چند برابر کرد و باعث شد که در سه نمایشگاه گروهی دیگر هم پس از آن شرکت کنم. از ثمرات این نمایشگاه برای من پیداکردن دوستان هنرمند هم بود. هنرمندان مشهدی که حالا با آن‌ها در ارتباط هستم.»

راه انجام هر کاری را پیدا خواهی کرد

من هم همین را از او می‌پرسم اینکه با وجود کار خانه و بچه‌ها چطور می‌تواند به تمام علایقش برسد؟ جواب می‌دهد: «اگر بخواهی کاری را انجام بدهی راه آن را هم پیدا می‌کنی. من سعی می‌کنم از تمام لحظاتم بیشترین استفاده را بکنم. خواب من در طول روز از شش ساعت بیشتر تجاوز نمی‌کند و خیلی از کارهایم را هم هم‌زمان انجام می‌دهم.

مثلا همان‌طور که آشپزی می‌کنم کتاب صوتی هم گوش می‌دهم. من با وجود همین بچه‌ها مدرک کارشناسی‌ام را هم گرفتم تا کاردانی بیشتر نخوانده بودم و درس را رها کرده بودم، اما همیشه دلم می‌خواست که درسم را ادامه بدهم. نشستم برای کنکور خواندم و در رشته ادبیات پذیرفته شدم و مدرکم را گرفتم. حالا هم یکی از اهدافم این است که بتوانم در رشته تصویرگری ادامه تحصیل بدهم تا بتوانم کار تصویرگری کتاب را حرفه‌ای‌تر ادامه داده و با نویسنده‌های بزرگ‌تری همکاری داشته باشم.»

آموزش نقاشی

اما این تمام فعالیت‌های او نیست. او آموزش هنر را هم تجربه کرده و افراد محله هم او را حالا به واسطه همین آموزش‌ها به خوبی می‌شناسند.

این تجربه را این‌طور توضیح می‌دهد: «مادرم عضو بسیج یکی از محلات منطقه ۶ است. از من خواست که چهره یک بانوی شهید را برای رونمایی از آن در مراسم تجلیل از او طراحی کنم. پس از آن اعضای بسیج که از کار من خوششان آمده بود از من خواستند که برای کودکان ۶ تا ۱۰ سال در محله کلاس آموزشی برگزار کنم. من کار با راپید را انتخاب کردم و بچه‌ها هم استقبال زیادی کردند. پس از آن هم در خانه کلاس خصوصی برای علاقه‌مندان برگزار کردم. این آموزش‌ها باعث شد که متوجه شوم استعداد بچه‌ها در این منطقه در زمینه نقاشی بسیار زیاد است. استعداد‌هایی که خیلی وقت‌ها دیده نمی‌شوند و مورد توجه قرار نمی‌گیرند و دست آخر نابود می‌شوند. »

نقاشی روی پارچه

از دیگر تجربه‌های او در زمینه آموزش برمی‌گردد به نقاشی روی پارچه. از دیگر علایق او که آن را هم جسته و گریخته کنار طراحی دنبال کرده است، مدرک آن را هم گرفته و بعد برای دوره‌ای کوتاه در آموزشگاه خیاطی نگین به آموزش نقاشی روی پارچه پرداخته است.

او درباره نحوه این همکاری می‌گوید: «نقاشی روی پارچه را دوست داشتم. برای خواهرم نقش یک گل را روی پارچه مانتویی که دوخته بود کشیدم. او خیاط بود و توی همان آموزشگاه کار می‌کرد. هنرجو‌ها و استادکار‌ها دیده بودند و خوششان آمده بود و این شد که آنجا آموزش را شروع کردم.»

عمیق و آرام و همیشگی

در پایان گفتگو می‌گوید که حالا بعد از تمام این فعالیت‌ها قدم در راه دیگری هم گذاشته و آن داستان‌نویسی است. حالا دوره مقدماتی کلاس‌های داستان‌نویسی را هم پشت سر گذاشته و می‌خواهد در دوره پیشرفته هم شرکت کند.

می‌گوید دوست دارد یک روز داستان خودش را بنویسد یا اینکه نمایشگاه انفرادی خودش را داشته باشد.

نمایشگاهی با عنوان «از کنج مطبخ» تا مادر بهتری باشد، تا بتواند انگیزه‌ای باشد برای خانم‌ها. به اینجا که می‌رسد نگاهش برق می‌زند و لبخند روی لبش پررنگ‌تر می‌شود. لبخند‌هایی که شبیه موج‌های کوچک آبی روی سطح روحش شناور هستند، عمیق و آرام و همیشگی.

شما این مطلب را پسندیده‌اید شما و نفر دیگر این مطلب را پسندیده‌اند می‌پسندم ارسال به دوستان نسخه چاپی

حمام و توالت کوچک را با این 10 پیشنهاد دگرگون کنید!

چیدمان لوازم درسرویس های بهداشتی و حمام های کوچک همانند حل کردن یک پازل بزرگ است و شما با چالش هایی از قبیل تعیین محل قرارگیری سرویس، روشویی ، تامین نظافت و پاکیزگی لازم در فضای شست و شوی حمام ، محل نگهداری حوله ها و… روبرو می شوید.

بنابراین جهت چیدمان بهتر این فضا ، دانستن نکاتی در این خصوص، امری ضروری بوده که در ادامه به آن می پرداریم.

1- نصب روشویی در کنج حمام :

گاهی اوقات نصب یک روشویی پایه دار کوچک هم میتواند موجب اختلال در مسیر رفت و آمد در حمام شده و باعث شود نتوانیم به طور بهینه از فضا استفاده کنیم. قرار دادن روشویی در کنار توالت فرنگی ، خیلی بهتر از قرار دادن آن در کنار دوش حمام است ، چرا که باز و بسته کردن در ، مسیر رفت و آمد را دچار مشکل می کند.

رو شویی های مخصوص کنج

رو شویی های مخصوص کنج

2- استفاده از پرده برای دوش حمام :

استفاده از پرده اطراف دوش حمام و محل شستشو به نسبت در های شیشه ای فضای کمتری اشغال میکند. می توانید از وان های کوچک متناسب با فضای حمام استفاده کنید.

3- استفاده از روشویی های بدون پایه:

استفاده از روشویی هایی که به دیوار متصل شده و بدنه آن بالاتر از سطح زمین است علاوه بر اینکه از لحاظ بصری به بزرگتر جلوه دادن فضا کمک می کند، به شما امکان ایجاد قفسه و کمد در زیر آن را می دهد. فضایی که محلی مناسب برای قرارگیری لوازم کوچک مورد نیاز در حمام می باشد. نکته ی قابل ذکر در این خصوص، نورپردازی آینه و روشویی است، که در یکی از مطالب سایت به آن پرداخته ایم.

استفاده از فضای خالی زیر روشویی با ایجاد کمد و قفسه

استفاده از فضای خالی زیر روشویی با ایجاد کمد و قفسه

4- استفاده از روشویی های مدور :

احتمال آسیب دیدگی مفصل ران در اثر برخورد با گوشه های تیز در فضای تنگ زیاد است. در انتخاب روشویی هایی که در مسیر رفت و آمد قرار می گیرد از مدل های بیضی یا دایره استفاده کنید .

انتخاب روشویی با فرم مدور

انتخاب روشویی با فرم مدور

5- روشویی و کانتر

می توانید از کانتر های چوبی یا سنگین جهت قرار دادن وسایل کوچک استفاده کنید چرا که این کانتر ها نه تنها فضای مورد نیاز برای سرویس فرنگی را اشغال نمی نمایند ، بلکه ظاهری مینیمال ایجاد میکنند.

قرار دادن لوازم تزیینی بر روی کانتر روشویی

قرار دادن لوازم تزیینی بر روی کانتر روشویی

6- استفاده از الگوهای هندسی در مقیاس بزرگ :

استفاده از الگوهای بزرگ هندسی همانند این نوارهای افقی بر روی دیوار، فضا را بزرگتر جلوه می دهد . در واقع بدون ایجاد تغییر در ابعاد ، احساس وسیع تر شدن فضا به فرد دست خواهد داد.

استفاده از الگو های هندسی بر دیوار

استفاده از الگو های هندسی در مقیاس بزرگ جهت بزرگتر جلوه دادن فضا

7- پنل های شیشه ای :

چنانچه حمامی به عرض یک و نیم متر دارید، به راحتی می توانید یک سرویس فرنگی و یک وان با ابعاد 75 در 150 سانتی متر را در آن جای دهید و با استفاده از یک پنل شیشه ای این دو فضا را از هم جدا کرده و از پاشیده شدن قطره های آب به محیط اطراف جلوگیری کنید. استفاده از این پنل ها به این خاطر بهتر است که برخلاف در ها، فضایی اضافی برای باز و بسته شدن احتیاج نداشته و در مسیر رفت و آمد ، اختلال ایجاد نمی کنند.

استفاده از پنل شیشه ای جهت جداسازی فضا

استفاده از پنل شیشه ای جهت جداسازی فضا

8- آیینه های سراسری:

به جای آینه های کوچک بالای روشویی ،آینه های سراسری در سطح دیوار سرویس بهداشتی و قابل استفاده برای دو نفر به طور همزمان ، بکار ببرید. همچنین میتوانید آویز حوله را روی در حمام نصب کنید .

نصب آینه سراسری بر روی دیوار و آویز حوله روی در های شیشه ای

نصب آینه سراسری بر روی دیوار و آویز حوله روی در های شیشه ای

9- روشویی های پایه دار:

طراحی روشویی های پایه دار نیز می‌تواند زیرکانه و کاربردی باشد ، به این گونه که در قسمت زیرین آن، یک قفسه جهت نگه داری حوله یا سایر لوازم بهداشتی تعبیه شود.

رو شویی های پایه دار مجهز به قفسه نگهداری لوازم بهداشتی

رو شویی های پایه دار مجهز به قفسه نگهداری لوازم بهداشتی

10-نصب شیر آب بر روی دیوار:

نصب شیر آب بر روی دیوار ، امکان استفاده از روشویی هایی باریک تر را ایجاد میکند و بدین ترتیب فضایی بزرگتر و قابل استفاده تر ایجاد می شود.

نصب شیر آب به دیوار سرویس بهداشتی

نصب شیر آب به دیوار سرویس بهداشتی

امیدواریم راهکارهای ارائه شده برای سرویس بهداشتی شما نیز مناسب باشد، در یکی دیگر از مطالب سایت به 30 ایده برای تغییر در فضای حمام پرداخته ایم که پیشنهاد می کنیم آن را نیز مطالعه کنید تا به طرحی بهتر برای سرویس بهداشتی منزلتان دست پیدا کنید. با این حال اگر پس از مطالعه ی این مطالب سوالی داشتید، حتما آن را در قسمت مشاوره ی دکوراسیون با ما در میان بگذارید.

The Open Group OG0-091 PDF Download

Moreover, what is certain is that Li Wu also sent away his wife and children, and Li Wu The Open Group OG0-091 PDF Download is doing this Wei Weigua s heart jumped and called Zhao http://www.passexamcert.com/OG0-091.html Hongbing. Hit OG0-091 PDF Download The Open Group OG0-091 PDF Download him Neighbors The Open Group OG0-091 PDF Download for so many years, not The Open Group Certification OG0-091 good. In The Open Group OG0-091 PDF Download the usual time, Liu TOGAF 9 Part 1 Haizhu did not see the opportunity of Zhou Meng.

She admires him as a The Open Group OG0-091 PDF Download god, and cherishes him like a pearl. The ghost knew what The Open Group Certification OG0-091 he was playing. The gold characters on the black background are engraved with TOGAF 9 Part 1 the words Wang Kee The Open Group OG0-091 PDF Download Wenchang OG0-091 PDF Download Chicken. The hand, I used a force, http://www.examscert.com dialed out, the path fluttered into the house, fluttered to the bed, straight down on the bed, did not say a word. The damage is too big. He groaned like a father and a brother.

The Open Group OG0-091 PDF Download Don t take those clothes, can you wear them If you don TOGAF 9 Part 1 t care for you in the future, don t be mean, eat well, don t wear it, don t make it look like the last century. When others praise him, The Open Group Certification OG0-091 he often whispered to himself or OG0-091 PDF Download muttered to himself It s not a cold day. The more exciting afternoons and conversations, the more difficult it is The Open Group OG0-091 PDF Download to end up and tie. The following OG0-091 PDF Download comment Negotiation is only a smoke bomb, and there is no goodwill for negotiation. War and history, war and memories have become the background and backdrop for his personal character formation and growth.



اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.